Subject: FW: Kinnistusraamatu päringud
From: Sikuti Advokaadibüroo <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 17:31:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sikuti Advokaadibüroo OÜ (10249999) on RIK lepinguline klient.

Palun lepingut täiendada, et Sikuti Advokaadibüroo OÜ saaks andmeid
pärida. (Vastavalt Kinnistusraamatuseaduse §74 lg 42 P 1 võib
kinnistusraamatu andmeid pärida füüsilise isiku nime ja isikukoodi alusel
advokaat õigusteenuse osutamisel. )

Lugupidamisega,

Vandeadvokaat Mart Sikut

Sikuti Advokaadibüroo

Tartu 8, 71020 Viljandi

tel +372 433 4192, faks +372 433 4416, gsm +372 504 0266

E-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Agnes Tammesalu [mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, February 4, 2025 3:59 PM
To: Sikuti Advokaadibüroo <[email-masked]>
Subject: RE: Kinnistusraamatu päringud

Tere

Kinnistusraamatuseaduse § 74 lõikes 42 nimetatud isikud saavad andmeid
otsida e-kinnistusraamatu lepingulise kliendina. Lepingu sõlmimiseks tuleb
pöörduda RIKi poole. Täpsema info leiab
https://www.rik.ee/et/e-kinnistusraamat/e-kinnistusraamatu-portaal/lepingu
info

Lugupidamisega

Agnes Tammesalu

kantselei juhataja

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

TARTU MAAKOHUS | KINNISTUSOSAKOND

T: +3726011199 / M: +37258811177

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.kohus.ee

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

From: Sikuti Advokaadibüroo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 4, 2025 3:08 PM
To: Agnes Tammesalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kinnistusraamatu päringud

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Tere

Vastavalt Kinnistusraamatuseaduse §74 lg 42 P 1 võib kinnistusraamatu
andmeid pärida füüsilise isiku nime ja isikukoodi alusel advokaat
õigusteenuse osutamisel.

Kas on välja töötatud rakendus, kuidas andmeid saab
advokaat/advokaadibüroo  pärida?

Lugupidamisega,

Vandeadvokaat Mart Sikut

Sikuti Advokaadibüroo

Tartu 8, 71020 Viljandi

tel +372 433 4192, faks +372 433 4416, gsm +372 504 0266

E-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]